اهورااهورا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات اهورا با مامانی وبابایی

مهر 93

1393/7/2 14:38
677 بازدید
اشتراک گذاری

 روز اول مهر برای همه مامان بابا ها خاطره انگیزه و فقط عکسها و تصاویره که میتونن یاد آور اون خاطرات باشند

. فصل پاییز واقعا بوی مدرسه میده ، لباسای نو ، لوازم تحریرها، کتابها ،  فرقی نمیکنه که بزرگ شده باشی بازم اون روز همه یاد اولین روز مدرسشون میوفتن. اهورا پسر مامانی و بابایی مهر 93 رو در مرحله پیش دبستانی شروع کرد . کلی هم روز شماری میکرد کی من میرم پیش دبستانی ؟؟ چه جوریه پیش دبستانی ؟ من از نی نی ها دیگه  خیلی دیگه بزرگتر شدم . و قرار شد  این مقطع رو درمهد کودک بگذرونه . صبح روز اول مهر رسیدیم تو حیاط مهدکودک،دیدیم  کلی حیاطو با بادکنک و نمادهای مدرسه تزئین کردن بوی اسفند همه جا پیچیده بود.یه حس خوبی بهم دست داد پیش خودم گفتم خدایا چقدر زود داره میگذره اهورا داره میره پیش دبستانی......... آرزو کردم که شروع خوبی برای خودش و همه بچه ها باشه . دوست دارم پسر گلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)